PDA

View Full Version : My Loyal Comrades!



StarLab
2005-Mar-20, 01:10 AM
I'll bet y'all noticed the peculiar absence of StarLab. Well, he had internet problems, but now they're all fixed! Hurrah! Oh, I'm sorry, my return is actually bad news for the mods. ;) :ph34r: :P G'day Aussie brethren! :D

And now StarLab knows how Fraser felt writing his bio in third person. :o

damienpaul
2005-Mar-20, 02:35 AM
oh dear, time to restore the heat shields to maximum power...:P

Mild mannered
2005-Mar-20, 01:13 PM
Nice to have you back - was wondering where you've been

Mild

bossman20081
2005-Mar-20, 07:10 PM
Originally posted by damienpaul@Mar 19 2005, 11:05 PM
oh dear, time to restore the heat shields to maximum power...:P
Yep, and I got to put the alligators back in the moat.... :lol:

Ive been having internet problems as well, kinda been an off and on thing, so I mainly post at school.

Janice
2005-Mar-21, 12:31 AM
:unsure: Hate to sound mean, but you were gone?

StarLab
2005-Mar-21, 01:15 AM
Hate to sound mean, but you were gone? The mods were hoping it'd be for good, but I never cease to amaze them! :lol: :D :P B) ;)

Fraser
2005-Mar-21, 01:17 AM
We dropped him off on the other side of the Universe, and he still finds his way back. ;-)

StarLab
2005-Mar-22, 12:28 AM
Yeah, you guys dropped me off in Ziggy's junkyard, so getting home wasn't much of a problem anymore. :lol: ;) :D :rolleyes: :P

bossman20081
2005-Mar-22, 02:25 AM
Originally posted by StarLab@Mar 21 2005, 08:58 PM
Yeah, you guys dropped me off in Ziggy's junkyard, so getting home wasn't much of a problem anymore. :lol: ;) :D :rolleyes: :P
How did you continue to post at One World? You've posted there on a daily basis, you probably did it at school like I did, eh?

BTW I got another detention for that.....

StarLab
2005-Mar-22, 05:59 AM
How did you continue to post at One World? You've posted there on a daily basis, you probably did it at school like I did, eh? :o I take the fifth! I take the fifth! :ph34r:

damienpaul
2005-Mar-23, 06:50 AM
want fries with that?

John L
2005-Mar-23, 03:33 PM
Comrades!!! Is that some kinda commie talk? :P

StarLab
2005-Mar-24, 01:20 AM
What should I call you? :P Homie? ;) :D ;)

And extra mustard, Damo. ;)

suntrack2
2005-Mar-24, 09:50 AM
Starlab returned from star's laboratory, awesome, there starlab.happy returns of the waiting days.

sunil

damienpaul
2005-Mar-24, 11:45 AM
with fries and mustard

suntrack2
2005-Mar-25, 11:40 AM
and forget about the quantity of fats in mustard.

ChromeStar
2005-Mar-26, 02:03 PM
Well... well... well... Starlabs back in da house :lol: ;)

Can't say i noticed, but then i wasn't here much either - school work!

anyway nice to have u back in da hood homie ;) :P :D :lol: B) :rolleyes: :blink:

StarLab
2005-Mar-26, 03:25 PM
anyway nice to have u back in da hood homie Uh-oh... :unsure: I'm having a bad influence on you, aren't I? :o :P

bossman20081
2005-Mar-26, 05:34 PM
Originally posted by StarLab@Mar 26 2005, 11:55 AM

anyway nice to have u back in da hood homie Uh-oh... :unsure: I'm having a bad influence on you, aren't I? :o :P
You think that's bad, you should see some of my friends at school :lol:

StarLab
2005-Mar-26, 09:51 PM
I can guess... :unsure: :rolleyes: :lol: :ph34r: :o :D ;) :P

StarLab
2005-Apr-09, 04:01 PM
NEW ANNOUNCEMENT!:
My PM box is emptied (It's funny how I never noticed that little icon-thingy on the Menu that lets me send all of my Inbox and Outbox PM's to my other email inbox..ah well - EMANCIPATION, BEBE! :lol:

damienpaul
2005-Apr-09, 04:52 PM
...with fries and mustard

StarLab
2005-Apr-09, 07:41 PM
Mmmm, Dee-lish! :P :slurp:

ChromeStar
2005-Apr-10, 11:14 AM
NEW ANNOUNCEMENT!:
My PM box is emptied (It's funny how I never noticed that little icon-thingy on the Menu that lets me send all of my Inbox and Outbox PM's to my other email inbox..ah well - EMANCIPATION, BEBE!


Ya it's about time!!! :lol:
That also goes for everyone else, how else are we ment to contact each other when either one is not available. ;)

bossman20081
2005-Apr-22, 11:28 PM
I'm back as well, from a two-week absence, my computer crashed, or something like that and we recently got it fixed. It made me realize how much I missed the internet.....

damienpaul
2005-Apr-23, 06:29 AM
welcome back, Bossman! the Internet missed you too :P